Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlinesolarispoprzerobkach blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: INDYWIDUALNY NA PODSTAWIE SOLARIS IIIG NF40
60557 odwiedzin | wpisów: 82, komentarzy: 1341, obserwuje: 142

Ocieplenie czyli droga przez mękę

autor: solarispoprzerobkach blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Hej za ten wpis zbieram się od baaaaardzo dawna już kilka jego wersji powstało ale czas nadszedł na umieszczenie tego co u nas się zmieniło...

Dokłądnie jak w temacie, choć bardzo cieszyliśmy się z ocieplenia, elewacji to serio mialam dość - ja jestem bardzo pozytywną osobą (nie chwale się tylko stwierzam fakt) ale to co się działo podczas ocieplania naszego domku to już istny cyrk - dosłownie, no ale zacznijmy od początku....

Dokładnymi danymi nie dysponuję ze względu na swoją postępującą sklerozę ale zaczeliśmy ocieplenia jakoś pod koniec września zaczęło się super bo pierwszy pan z wyceny dowalił okrutnie tj 30 tyś więc mając alternatywę 13 tyś mniej -u mnich rodziców robili "fachowcy" ociplenie więc porównując ceny wyszli tak korzystnie ze patrząc na to jak zrobili elewację u moich rodziców to się nie zastanawialiśmy tylko zaprosiliśmy panów do nas) i to był początk końca ;) Pan "fachowiec "- nie bez powodu jest w cudzysłowie- polecił nam tynk firmy bolix i pierwsze zakupy zrobione 

blog budowlany - mojabudowa.pl

jeśli chodzi o kolor to jest śliczny taki prawie biały siwy ale bardzo czysty ;)

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

nie obyło się bez zabaw :

blog budowlany - mojabudowa.pl

Panów od podbitki baaardzo polecam :

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Pierwszy dzień baaaardzo udany bo Pan "fachowiec" pokleił bardzo dużo styropianu :

blog budowlany - mojabudowa.pl

Byliśmy umówienia na 1,5 do 2 tyg no ale zrobiło się z tego 2 miesiące w ciągu których przez niemożność dopilnowania konkretnie materiałów mieliśmy myśli że pan "Fachowiec" sprzedaje nam nasz klej na ociepenie bo oczywiście zabrakło a "kupił"  nam kilka paczek kleju który jest na zamówienie co najśmieszniejszę z tą samą datą produkcji co nasz no i oczywiście nie miał paragonu no ale cóż to nasza wina bo nie dopilnowaliśmy ale po ponad 2 miesiącach powiedzieliśmy że albo niech to skończą (zaznaczę że był położony klej o który zadbali pracownicy bo nie płaciliśmy od tyg gdyż postępów było brak...) albo niech zawijają się no i zostaliśmy z palcem w odbycie bo pan "fachowiec " zapewnił nas że zaczną od poniedziałku intensywnie u nas podbitkę  no ale w pon przyjechali i zawineli sprzęt i siebie o rozliczeniu z zaliczki nie będę wspominać bo to bardzo niemiły temat....

no i zostaliśmy z ociepleniem i klejem były myśli że trudno na ten rok wystarczy bo mamy już dość wrażen..blog budowlany - mojabudowa.pl


Troszke się podłamaliśmy z mężem że teraz to już przed zimą nie ocieplimy bo nikt terminu nie będzie dla nas miał (to był już lispopad) jednak na szczescie mojego męża znajomego pracownicy - ukraińcy- zaproponowali całkiem fajną cenę ale że będą robić w dni wolne od pracy czyli świeta i niedziela no i tak w skrócie okazało się że są super fachowcami ze swietnymi cenami  mamy ocieplony dom a w dodatku zaczynają ocieplenie poddasza po nowym roku także teraz odzyskałam chęć do pisania na blogu która odeszłą mi przez tych niby fachowców a dom w tej chwili prezentuje sie tak :

blog budowlany - mojabudowa.pl

Mimo tego że chłopaki wykonali kawał dobrej roboty to niestety gdy pali się sztuczne światło widać "pracę" poprzedniej ekipy ponieważ spod pucu oraz kleju wyłania się styropian - no ale z tym już musimy żyć ... mimo tego że wzieliśmy ekipę z polecenia bo u moich rodziców byli terminowi i zrobili bardzo ladnie to u nas już dali ciała na całej linii no ale to już nasza nauczka na przyszłość..Pozdrawiam i przepraszam za tak długi wpis ale misiałam to w końcu wywalić z siebie.....teraz już nie mogę się doczekać kolejnego etapu czyli akcja góra...trzymajcie kciuki:)

Kasia




 






Komentarze (21)
autor:zebra  dodano: 8 miesięcy temu
Domek wyszedł bardzo ładnie:) ale Ci fachowcy to...no normalnie nie wiem -co za ludzie, większość aby kręci, robić im się nie chce, ale kasę to by brali...
u nas też ociepleniowcy z polecenia i w sumie to wywiązali się jak na razie ze swojej pracy, póki co nie mam zastrzeżeń.Czeka nas jeszcze struktura wiosną lub latem.
Pozdrawiam :)
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
O tak o kasę co tydz przychodził pan "fachowiec" ale jak skończyło się to się zawinęli bo przecież nikt nie bdzie płacił za nic.. Bardzo się cieszę że ekipa ok i oby tak dalej :)
autor:domwrododendronach6wn  dodano: 8 miesięcy temu
oj ci fachowcy od siedmiu boleści...brak słów. ale grunt teraz że macie domek ocieplony, zima Wam nie straszna i że przetrwaliście klopoty z ekipą. liczy się efekt końcowy, domek prezentuje się obłędnie:) pozdrawiam
Odpowiedź do domwrododendronach6wn
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
Bardzo dziękuję:)
autor:zabki2015  dodano: 8 miesięcy temu
:)) Kasia nie przejmujcie się najważniejsze, że spełnia podstawową funkcję - ociepla :))) a o reszcie szybko zapomnicie. My w sumie ociepliśmy sami bo mieliśmy materiał, a nie było fachowców tzn. super fachowiec pomagał mi w weekendy za co jestem mu bardzo wdzięczny :) ale też trwało do długo no i nie udało niestety się skończyć całości 2/3 jednej ściany zostało bez siatki i kleju no ale czasem nie przeskoczysz :))) najlepsze życzenia na nowy rok i nowej energii do pracy :)))
Odpowiedź do zabki2015
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
Dokładnie czasem nie przeskoczysz...Spoko ja już w pełni usatysfakcjonowana jestem końcowym efektem dlatego wróciłam na blog;)
autor:mkasia  dodano: 8 miesięcy temu
Czasem mam wrażenie, że tym naszym "fachowcom", to się w d... od dobrobytu przewraca. Roboty nie brakuje, bo budowlanka w ostatnim czasie ciągle na wzroście, więc klient i tak przyjdzie i tak, jak nie ten to inny. Dobrze, że udało się dokończyć :)
Odpowiedź do mkasia
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
Oj tak jesteśmy szczęśliwi że to już koniec tego etapu...:)
autor:wymarzonagienia  dodano: 8 miesięcy temu
Bardzo zgrabnie wygląda domek :)
Odpowiedź do wymarzonagienia
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
Dziękuję, też jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego ;)
autor:grenadawroclaw  dodano: 8 miesięcy temu
Jest gitara:) My toże mamy bolixa na elewacji:)
Odpowiedź do grenadawroclaw
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 8 miesięcy temu
No to mnie pocieszyłeś bo my chcieliśmy coś zupełnie innego ale posłuchaliśmy "fachowca" i później strach w oczach co my kupiliśmy- Dziękuję:)
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
autor:grenadawroclaw  dodano: 7 miesięcy temu
My też poszliśmy za wykonawcą bo Szwagier nalegał, że caparol albo kabe. Zrobił organoleptyczny odbiór i stwierdził, że jest good a pochwała z jego ust w sprawach budowlanych to rzadkość bo w tym siedzi :))
Odpowiedź do grenadawroclaw
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 7 miesięcy temu
U nas miał być wagner, no ale jesteśmy z wyglądu zadowoleni a co będzie za lat kilka zobaczymy ;) Najważniejsze że znawca tematu pochwalił ;) POzdrawiam
autor:izulek-2013  dodano: 7 miesięcy temu
To Ci czary... wiesz o czym mówię...
Odpowiedź do izulek-2013
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 7 miesięcy temu
Kochana ja przypuszczam że to Ukraińcy dopiero usłyszeli te czary bo ten super fachowiec to się po prostu napatoczył ;) Także spokojnie jeszcze będę się zgłaszać po czary ;) Buziaki i musimy się spotkać w końcu...
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
autor:izulek-2013  dodano: 7 miesięcy temu
Jak znajdziesz chwilkę zapraszam !
autor:juszym2  dodano: 7 miesięcy temu
Gratuluję piękny kolor elewacji. Jeżeli chodzi o przejścia z ekipą to wiem o czym mówisz my mieliśmy podobne przeboje ale na szczęście znalazła się ekipa która nam dokończyła robotę.
Odpowiedź do juszym2
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 7 miesięcy temu
Bardzo dziękuję. Ciesze się że ostatecznie jesteśmy i my i Wy zadowoleni ;) Pozdrawiam
autor:monikaadam  dodano: 7 miesięcy temu
Najważniejsze, że macie już to za sobą:) A domek prezentuje się ślicznie! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Serdecznie pozdrawiamy:)
Odpowiedź do monikaadam
autor:solarispoprzerobkach  dodano: 6 miesięcy temu
Kochana bardzo dziękuję no i oczywiście również wszystkiego najlepszego:)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Moc: 16 kW
Moc: 8 kW
Moc: 10 kW