Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Pytania

Data dodania: 2015-02-07
wyślij wiadomość

1.Mozecie mi podpowiedziec ile czekaliscie na pozwolenie na budowe? Moja architekt w pon jedzie złozyc wniosek:)))))) - NARESZCIE!!! I mowi ze z regóły ok 1,5 miesiaca. Ale moze znacie przypadki ze wczesniej sie rozpatrywalo takie wnioski Jestem z zachodniopomorskiego?

2.

Ile wczesniej zamawiać wieźbe dachową? (tylko ominmy kwestie ze moglam ja zamowic x czasu temu zeby sobie polezakowała- bo tego juz nie zrobiłam)Bardziej chodzi mi o to ile czeka sie mniej wiecej na takie cudo - oby?

3. 

MOze ktos podpowie o czym powinnam juz na tym etapie pomyslec:)

4. Co myslicie o firmie BUDVAR i LABRADOOR? Mam wycene okien z Budvara (od znajomego) ale chodzi mi o to czy jakosc tych okien jest ok (tylko nie chodzi mi o ekipy montujace bo to roznie). Czy macie okno HS z tej firmy u mnie bedzie 3 m i chciałabym zeby bylo dobrej jakosci(wiem ze duzo osob nie poleca tych okien bo to jakis piaseczek i inne rzeczy wejdzie i bedzie mniej szczelne- ale takie okno na pweno bedzie- albo wieksze bo juz sie napatrzyłam na blogach jak pieknie wygladaja 4 metrowe Ahhhhhh  -
wiec nie ma o czy dyskutowac)




4Komentarze
sabitom  
Data dodania: 2015-02-07 21:02:40
My już mamy czekaliśmy miesiąc.. teraz dwa tygodnie na uprawomocnienie.. tak więc szybciutko...
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 21:19:04
No to faktycznie 1,5 miesiaca. Jakos liczylam na miesiac ale nie wizielam pod uwage uprawomocnienia(ktore wszedzie ma miejsce;). Bardzo dziekuje za odpowiedz no i oczywiscie GRATULUJE pozwolenia na budowe mam nadzie ze juz teraz szybciutko i bezproblemowo bedzie wzrastalo Wasze marzenie:)
odpowiedz
Odpowiedź do sabitom
Data dodania: 2015-02-07 21:31:47
A to zależy gdzie bo wyobraź sobie, że my czekaliśmy.... 4dni!!! Tak, tak to nie ściema, pisałam o tym na swoim blogu jakoś w czerwcu 2013 :)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 21:42:53
No to bomba:)Zazdroszcze. DZieki
odpowiedz
Odpowiedź do wymarzony2013

OSZALEC MOZNA!!! - czyli mieszkam w bloku:(

Data dodania: 2015-02-06
wyślij wiadomość

Kocham mieszkanie w bloku! Szukajac mieszkania wybralismy okolice bardzo cicha i spokojna, ale.....nie przewidzielismy ze z naszych 8
 sasiadow co chwile ktos bedzie sie remontowal. Normalnie jak słysze odgos wkretarki, młotowiertarki i innych głosnych urzadzen to cos we mnie krzyczy UCIEKAJ...(Mam nadzieje ze odgłosy z NASZEJ budowy odmienia to dziwne uczucie szalejace w takich chwilach)

Zaraz kłade dziecko spac a od 2 godzin jeden z tych kochanych sasiadow kuje sciany super!!! Mam nadzieje ze moje dziecie (ktore na szczescie ma mocny sen po tatusiu ) usnie i bedzie spało mimo wszystko. 

Mozna oszalec jak ja bym chciała juz mieszkac sobie spokojnie bez sasiadow (za sciana- bo jakis bede miala;)

Mam nadzieje ze Wy, ktorzy jeszcze sie budujecie i nie mieszkacie w domku macie lepszych sasiadow bo moi to na prawde przesada pod tym wzgledem- bo tak to calkiem mili ludzie;)

MIłego wieczorku

Kasia

66Komentarze
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-06 20:44:28
Podpisuję się rękami i nogami mieszkanie w bloku to maskara. Jak nie wiercenie to dręczenie ;( :( ;( Ostatnio otrzymaliśmy do skrzynki pocztowej w bloku karteczkę typu wyrzucanie śmieci z budowy zakazane mamy zdjęcia i powiadomimy spółdzielnię. Jasne ale przecież płacimy za wywóz śmieci w tym bloku w czynszu dla gminy a te niby śmieci z budowy to UWAGA worki foliowe po ekogroszku i butelki po piwie:)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 20:51:38
Hahahahahah głupoto ludzka nie zna granic. Jacy ludzie sa spostrzegawczy - ja nie wiem co moi sasiedzi wywalaja do smieci, chyba trzeba ich poobserwowac?-CO MNIE TO OBCHODZI co i kto wyrzuca!!!(No chyba ze do lasu lubi inne niedozwolone miejsca). Wasz jakis sasiad tez super:)
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-06 21:02:25
Tlumacz kartke:szlag nas trafia,ze ty sie budujesz a my nie.Ludzi w oczy kole poprostu
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-06 21:07:29
Dokładnie bo to tylko zawisc ludzka. A kto mu/jej broni, niech tez sie buduje, a coooo:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 21:21:00
hehe oni nie maja czasu na budowe, a czemu?A no bo sa zajeci doglebna penetracja smietnika
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-06 21:38:33
Niezłe :) dzięki za wpis uśmiałam się:) Chyba wywieszę karteczkę Właśnie wyrzuciliśmy śmieci do śmietnika proszę o pilną penetrację;) Przecież i tak kasa za wywóz śmieci idzie do jednego worka z tego samego miasta więc co komu szkodzi reklamówka więcej
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 21:48:31
Napewno nie chodzi o jeden worek wiecej a co w nim jest.Ja tez sie usmialam ze sa takie debile na swiecie.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-06 22:08:22
Hahaha i juz zapomnialam o tym ze wiercili. Usmialam sie po pachy:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 20:57:04
U nas sasiad wali sciany betonowe MASAKRA dobrze ze dzis piatek bo caly tydzien odrabialam lekcje z dziecmi na migi.Niestety takie uroki mieszkania w bloku.Dzis przyjechal moj maz(pracuje za granica) i nie jest tak wyrozumialy jak ja, wydrukowal jakis kodeks z neta mowiacy,ze glosne remonty,wiercenie i stukanie w dni powszednie od 8-20 godz.Sasiad sie dostosowal,delektujemy sie ciszą.proponuje zastosowac ;) Powodzenia
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 21:04:31
Ja słyszalam ze te godziny i inne prawa dotyczace remontow to wewnetrzne ustalenia w spoldzielni a u nas do 22 mozna. Ale moze faktycznie warto sprobowac, bo jedni punkt 22 konczyli tylko co z tego skoro ja kladlam wtedy dziecko o 19? 3 godz ma udawac ze nie słyszy? ;)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 21:18:08
Jesli nalezysz do spoldzielni to zadzwon i zapytaj jak jest u was.Ale nie mylmy pojecia cisza nocna ktora jest od 22-6 i chodzi tu o zaklucanie ciszy np.imprezki,czy glosne sluchanie muzyki.Natomiast remont 8-20 i to napewno dotyczy spoldzielni mieszkaniowych niewiem jak jest np. ze wspolnota mieszkaniowa.I walcz kochana bo szkoda dzieciatka.
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 21:59:14
Super dzieki i na pweno sie dowiem:) Oby bylo lepiej, bo wlasnie o malą mi chodzi:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
zebra  
Data dodania: 2015-02-06 21:37:48
A ja z teściami :( już mi tak na nerwy działają, że nie mogę się doczekać kiedy się wyprowadzimy na swoje...Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 21:52:35
UUU to szczerze wspolczuje
odpowiedz
Odpowiedź do zebra
Data dodania: 2015-02-06 22:03:27
No teraz mam dylemat, bo nie wiem co gorsze? Z sasiadem moge zawsze nawet sie pokłócic, a z mamusią i tatusiem ;) to juz gorzej. Zycze szybkiej wyprowadzki:)
odpowiedz
Odpowiedź do zebra
Data dodania: 2015-02-06 22:00:23
Ja mam sąsiadów w prządku, jest nas tylko 5 rodzin w klatce, więc jest spoko:) Natomiast..... Tuż za moim oknem od 2 miesięcy trwa budowa marketu, i dziś jak wjechał ciężki sprzęt szklanki mi zadrżały w barku;/ no byłam ciut zszokowana! Remontów u sąsiadów jak narazie brak uff
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 22:13:41
No to faktycznie bylo fajnie ale spoko minie, oby jak najszybciej:) POzdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-06 22:06:33
My teraz mamy luxus, ze starymi dziadkami mieszkamy - nikomu już się nie chce remontować:D ale jak córcia była niemowlakiem w poprzednim mieszkaniu miałam sąsiadów, którzy przez rok remontowali a ja czułam sie jak na wygnaniu bo w czasie snu dziecka musiałam chodzić na spacerki lub do rodziców, wiec ci szczerze współczuję...
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 22:21:37
NO tak oprocz remontów, to tez imprez nie robia (takze w dzien). Szczerze zazdroszcze:))
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-06 22:26:50
A sasiadke na przeciw to mam taka ze wszystko wie co robie, kto do mnie wchodzi i wychodzi.Maz mowi nieraz ze kochanka to napewno nie mam bo zaraz by mu nadala :).Ale jak nas opedzlowali i przyjechala policja to ona nic nie widziala wtedy.pozdrawiam kochana sasiadke
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 22:31:20
My tu gadu gadu i pitu pitu o mieszkaniu w bloku, ale.... ciotka mojego męża mieszka naprzeciw chłopa (mieszka w domu), który robi wszystkim zdjęcia, notuje kto o której przyjeżdża i wyjężdża, spisuje nry rejestracyjne aut, to jest dopiero sąsiad! Kiedyś jak pilnowaliśmy ciotce domu, bo gdzieś pojechała, graliśmy na podwórku w "ringo" a sąsiad robił nam zdjęcia heh ja to byłam cała w strachu, ale cóż...taki sąsiad jej sie trafił i już...
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 22:35:14
No u nas o tyle fajniej ze miedzy znajomymi sie budujemy wiec jest nadzieja ze bedzie ok,a cioci to szczerze wspolczuje
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-06 22:38:04
Ciotka mówi, że to poprostu taki dziwak i że ponoć nieszkodliwy....
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 22:41:43
No,moze mial byc fotoreporterem ale nie wyszlo.A ambicje zostaly.
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-06 22:42:15
Spoko ja jestem fotogeniczna to mi nie zaszkodzi;) Moze jakis niespełniony fotograf. Błahahahah dobre na prawde ale cioci wspołczuje:)
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-06 22:40:39
Bidulko nawet kochanka nie mozesz miec;) Na szczescie mąż tez:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 22:54:33
No czyli sa i plusy posiadania sasiadow.A mnie to nic juz nie zdziwi,na 1 mieszkaniu sasiad z dolu dzwonil nagminnie po policje w nocy bo czesto chodze do ubikacji i go budze (bylam w ciazy)
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-06 23:01:05
no to już przesadził! Ja całe szczęście pod sobą mam sklep zoologiczny haha więc co najwyżej budzę rybki, chomiki....
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 23:11:40
hahahahaha
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-07 11:45:21
Biedne zwierzatka w dzien pukaja w szybke w ktora pukac przeciez nie mozna a w nocy jeszcze jakies ludzie. Straszne jest zycie swinek mrskich. Hihihihi
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-07 11:44:04
No to przegina faktycznie. Brawo dla sasiada:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-06 23:12:41
też mieszkam w bloku :( też mam ... sąsiadów, z którymi nie chcę mieć już nic wspólnego wkurzają mnie ich debilne przyzwyczajenia... odliczam już dni... moja sąsiadka ma taką manię że co zchodzi na dół to zapala światło w piwnicy... nawet jak tam nie wchodzi, jak zapytałem się dlaczego je zapala i nie gasi to odpowiadziała że się boi że tak ktoś na nią się czai! Kobieta po 30tce ! minę miałem jak osiołek w shreku :) do tego często ta pani wydziera się na swoją córkę... słownictwo i głos jak się drze iście z horroru, do tego córeczka jest zakochana w szpilkach mamusi i potrafi chodzić godzinami w szpilkach mamusi ! aaaa chce mi się krzyczeć ! jak się wprowadziłęm to co chcwila dzwonili na policję że hałasuję... bo reg. naszej SM mówi że można hałasować jedynie do 19 ( wiertatki itp) pierwsza wizyta mnie na szczescie nic nie kosztowała była gratis od Policji i Straży miejskiej. myślałem że można robić do 21 :) co do budowania się to moi pracownicy twierdzą że budują się wyłacznie ci co ich stać na budowanie wiec swoje śmieci nie powinni palić, podrzucać do innych koszy... trochę uczciwości a nie cwaniakowania drodzy Polacy ! mój były szef i jego żona do dziś przywożą swoje śmieci z domu na nasze osiedle jak przywożą wnuki do babci ! :) podjeżdża jeep za 150 000 zł i wysiada wielki pan i podrzuca śmieci podziwiam was że che się wam te śmieci wozić ! ja składuje worki na działce i jak się uzbiera duża ilość zamawiam duży kontener... a mój sąsiad z budowy obok urządza ogniska z dymem który widać z kilku kilometrów,,, też biedak co buduje fabrykę mebli tapicerowanych. więc może tu nie chodzi o zawiść ludzką ... tylko o zwyczajną uczciwość względem tych debili co w okół mieszkają :)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 23:19:15
OMG!sasiadka to mnie ubawiles,a debili nigdy nie brakowalo
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 11:50:34
No co do szpilek to moja sasiadka lubi z mezem pobaraszkowac w szpilkach i w sumie nie mialabym nic do tego gdyby nie zaczynaly sie te harce tak ok 2-3 w nocy wtedy to na prawde słychac wszystko!!! Ja nie widze w tym nic nieuczciwego, ale kazdy ma prawo uwazac co chce:)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 12:31:27
Ale z Ciebie hejter!Tez nieraz podrzucam smieci(np.nazbierane w aucie )u mojej mamy, przywozac do niej dzieci,jestem tam zameldowana wiec chyba mam takie prawo bo za to place co miesiac,a ciebie to chyba boli tak naprawde fura bylego szefa a nie to ze smieci podrzuca.
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-06 23:12:56
No ale powaznie spitalalam z tego mieszkania szybko
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 11:51:54
nie dziwie sie:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-06 23:38:11
Czuję się troszkę poniżona bo nie podrzucam śmieci do nie swojego kosza. Tylko do kosza przy swoim bloku gdzie płacę czynsz. Po drugie trzeba rozróżnić śmiecie budowlane od zwykłych. Butelki po piwie nie są śmieciami typu cegła gruz (z tym nie mam problemu bo utwardzam swój podjazd) Inne odpady zabierają wykonawcy w swoim zakresie, ale dlaczego nie mogę przywieść butelek po piwie i foli po ekogroszku skoro mieszkam i jestem mieszkańcem bloku???
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-06 23:50:02
Mysle ze to nie bylo do Ciebie, bo tak jak piszesz smietnik jest tez twoj za ktory musisz placic i trudno zamawiac kontener na kilka puszek po piwie :).
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-07 00:16:43
Znów kolejna polka ktora myśli że skoro płaci czynsz do SM to jej się należy :) Zadzwoń do SM i zapytaj czy możesz wyrzucać tam śmieci przywiezione z budowy :) Jak już masz jakieś odpady na działce to możesz / powinnaś iść do firmy ktora wywozi śmieci i podpisać umowę na wywóz. Jak uszykujesz worek to za niego zapłacisz jak nie będzie nic czekało to nic nie zapłacisz. Proste. Nikt wtedy tobie niczego nie zarzuci. Skoro juz ktoś polowal na ciebie z aparatem to dowodzi ze raz nie wywiozlas tych śmieci tylko robisz to nagminnie. Zeby zaoszczędzić pare zł. Niby nic się nikomu przez to nie stanie ale do końca to nie jest uczciwe.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-07 00:36:23
Tak na nia poluja z aparatem,wiec robi to nagminnie,wiec moze na twoja sasiadke tez ktos czai sie nagminnie.Dlaczego oceniasz kogos odrazu ze robi cos nagminnie,to tez nieuczciwe.
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 08:19:52
W takim razie i ja należę do tego typu Polek....antek, przykro , żę tak szybko oceniasz ludzi , ale pewnie całe życie mieszkasz w domu...więc nigdy nie płaciłeś za śmieci do spółdzielni
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 08:37:08
A czy się różni płacenie do spółdzielni od płacenia do gminy ?:) Czyli,że do spółdzielni można wszystko ,bo się płaci ?
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-07 09:24:01
oj madera , madera Ty jak zwykle najmądrzejsza:) Ostatnio zastanawiałam się kim jesteś z wykształcenia i czym się zajmujesz, bo pasujesz mi na jakiegoś wielkiego uczonego;)
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2015-02-07 09:53:08
Nie trać czasu na zastanawianie się kim jestem :) Zadałam proste pytanie.
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-07 10:03:04
A my odpowiadamy nie różni się niczym :) bo wpływy za śmieci ze spółdzielni idą do gminy/ miasta na terenie gdzie znajduje się blok. Więc skoro dom znajduje się na terenie tej samej gminy/miasta to wszystko jest ok.
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2015-02-07 14:10:10
I znów to robisz....miłego dnia
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2015-02-10 07:16:44
Głupi i głupszy :)
Ale,że co ?:) Mam udawać głupszą niż jestem ?:) miłego dnia :)
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-07 09:16:57
Antekgniazdo to Ty się mylisz. Bo zgodnie z ustawą każdy mieszkaniec płaci (bloku czy domu) za śmieci gminie czyli wpływy idą do jednego worka niezależnie od miejsca zamieszkania. Teraz nie płaci się spółdzielni za śmieci tylko SM przekazuje je gminie. Więc tzw śmietnik gdzie wyrzucam śmieci jest obojętny bo tak czy siak za śmieci płacę a i tak wywozi je firma wybrana przez gminę w ramach przetargu (a jeszcze gdyby było śmieszniej to buduję dom na ulicy obok) Po drugie nigdy nie wyrzucałam śmieci budowlanych, a ten aparat z niby zdjęciami to pic na wodę to takie straszenie mogę się założyć:)bo wiem kto zamieścił tą karteczkę po trzecie butelki po piwie nie wytwarza budowa tylko człowiek po czwarte nie oceniaj jak mnie nie znasz!!!
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 09:27:53
Antkowi chodzi o to, żebyś płaciła i tu i tu, skoro wytwarzasz śmieci w tych obydwu miejscach, nawet jeśli chodzi o tę butelkę po piwie, które wypiłeś/aś na budowie.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-07 09:38:46
Z tego wynika, że jeśli jestem na wakacjach np 2 miesiące w Gdańsku to za śmieci wytwarzane na plaży muszę płacić gminie na której znajduje się plaża??? Dochodzimy do absurdu. Płacę za wywóz śmieci od osoby więc starczy!!! a skoro ja wytwarzam te śmieci to o co chodzi??? Taki antek coś zyska jak w śmietniu będzie worek więcej???
odpowiedz
Odpowiedź do domwczarnuszce2
Data dodania: 2015-02-07 12:08:18
POpieram. Od dzis nie jezdze na wakacje bo mi sie nie opłaca jak mam płacic za smieci.... Dziwna ta dyskusja, i troche bez sensu, czy ktos ma tu jakies korzysci z wywozu smieci ze tak sie bulwersuje? Ludzie zajmijcie sie swoim zyciem i pilnujcie swoich ogonków a bedzie sie prosciej zyło, mniej siwych włosow (bo chyba nie ma sie czym przejmowac?)
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-07 12:01:03
To moze ja dzis zadzwonie czy moge wywalic butelke po winie?- bo nie wiem czy to bedzie uczciwe. Bo w domu w tym czasie nasza szanowna blogerka z mezem, wujkiem , ciocia i z kimkolwiek by chciala tez mogłaby wypic te piwa. Ciekawe czy moi sasiedzi pytaja czy moga wywalic milion kartonow i folii po meblach ktore wlasnie skonczyli skrecac. Na prawde nie szukaj dziury w calym. Nadal nie widze nieuczciwosci, bo w tym czynszu do SM jest wywoz odpadow i poki nie wywozi pustakow, i innych budowlanych materiałów to wg mnie ma prawo to robic.Bardziej nieuczciwe jest jak psy robia kupe, a włascicel nie sprzata po nich a pozniej moje dziecko nie moze sie spokojnie bawic na dworzu gdzie jak byk jest tabliczka z przekreslonym pieskiem bo moze wladowac sie w niezle go...no!!!-DOSŁOWNIE. (ale to temat na inny dzień ;))
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-07 12:02:16
Nie musisz sie tak czuc bo ktos chyba przesadza. Ja nei widze nic zlego w tym co "robisz". Głowa do gory:)
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-07 12:17:19
a gdyby rzucila do ulicznego smietnika, ktore sa na kazdej ulicy to ok, bo przeciez to ogolniedostepny smietnik?Antek wrzuc na luz!.Ludzie zachowuja sie jak swinie wyrzucaja jadac autem smieci do rowu,ida ulica i nagle spada im papierek i to jest nie uczciwe.
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 12:25:18
I koniec kropka:) Zakonczmy tez żałosny temat, bo ktos przesadził:)
odpowiedz
Odpowiedź do kamaniko
Data dodania: 2015-02-07 12:37:36
Masz racje!Z madrym i tak nie wygrasz;).Niech sobie bedzie uczciwy
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-07 20:06:22
heh... mieszkam w spółdzielni i mieszkałem w wspólnocie i to od 35 lat :) nie boli mnie auto mojego byłego szefa tylko że jest takim prostakiem że żeby zaoszczedzić 20 zł podrzuca ludziom śmieci. a z tymi śmieciami w SM jest tak że za nie trzeba płacić... i to jest tak jak z prądem na klatkach i w piwnicach. jest zużycie i masz całe zużycie dzielone na wszystkich w spółdzielni /wspólnocie i jak zużywasz dużo prądu/ czy wyrzuca się wiecej śmieci to w następnym okresie płacisz więcej za wywóz śmieci w przeliczeniu na 1 mieszkańca :) więc nie wim o czym wy piszecie chyba nie macie o tym zielonego pojęcia :) do tego napisze wam bardziej obrazowo... macie sąsiadów w SM i jeden ma budowe drugi ma firmę a trzeci będzie miał ogródek działkowy i co każdy ma swoje śmieci przywozić na osiedle ? a druga połowa ma za nie płacić? uważacie że to jest uczciwe? chyba was boli że jak podpiszecie umowę i za worek śmieci zapłacicie 30-40 zł i myśle że to was boli bo w spółdzielni nic nie zapłacicie :) a jak jedziesz na wakacje to płacisz opłatę tak zwaną "klimatyczne" zgadnij za co płacisz ? taak za śmieci między innymi. i widzę że to wy teraz mnie hejtujecie :) ale mam to w nosie ;P miłego weekendu... i przemyślcie to co napisałem zanim się na mnie rzucice :)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 20:37:40
Daj spokoj. Jaki hejt? Nie zakładajmy ze wszyscy nagle rzucaja sie ze swoimi smieciami na nasz smietnik zebysmy płacili za nich. Tak to juz jest ze płacimy wspolnie i nie ide z pretensjami do sasiadow dlaczego oni po swoich meblach, czy remontach wywalaja worki i kartony (zaznacze ze jeden sasiad robi remont od 8 lat -systematycznie cos wynosi)przeciez ja pozniej bede wiecej placic ? Odpuscmy sobie wszyscy bo kazdy ma swoje racje i ma prawo je miec. Jesli nie potrafimy kogos przekonac do swoich to juz dajmy spokoj:) Miłego wieczorku zycze wszystkim
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-08 11:04:30
Racja!!!
Masz absolutną rację !!! Podpisuję się pod tym !!!! Dlatego pytałam o to czym się różni płacenie do SM i płacenie do gminy mając własny dom. Płacę za śmieci i nie mogę wypieprzać do woli,bo mi nie zabiorą lub doliczą podwójnie :)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-10 11:37:46
I znowu antek w koło swoje. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Czasy gdy spółdzielnia płaciła za ilość śmieci minęły płaci się od osoby jedną stawkę czy to będzie tona czy 200 ton!!! Napisze na przykładzie mojego miasta. Rada miasta ustala stawkę dla całego miasta od osoby na 3 lata. Firma która w przetargu wygrywa i tak musi wywieść bo zaoferowała taką stawkę. Jak nie wywiezie (po podpisaniu umowy) czekają ją kary umowne.
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-10 11:48:49
ps Opłata klimatyczna nie obowiązuje we wszystkich miejscach tylko w atrakcyjnych przyrodniczo gminach. Rozumiem antek z maderą że jak wyjeżdżacie do rodziny na obiad czy grill itp np piwkiem to zabieracie ze sobą swoje śmieci (zużyte u rodziny) np butelki i papierki po produktach???? Przecież Wasza rodzina mieszkająca w bloku wyprodukuje przez Was więcej śmieci a SM będzie musiała je wywieść;)
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
normalniinaczej
Data dodania: 2015-02-10 12:14:56
Zacytuję Art. 6c. USTAWY ŚMIECIOWEJ dla wyjaśnienia 1. Gminy są obowiązane do zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Ja zamieszkuje w bloku którym wyrzuciłam śmieci, więc sąsiadom nic do tego gdzie je wytworzyłam!!!
odpowiedz
Odpowiedź do antekgniezno
Data dodania: 2015-02-10 12:31:14
I tu fanfary poprosze dla kolezanki tamtadadammmmmmmmmmm....
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2015-02-07 21:17:00
!
Och kochani!!! Mi wydawało się , że na swoim nie będę słyszała sąsiadów... wcale tak uroczo nie jest od kiedy każdy sąsiad ma psa. Wieczorne ujadanie po prostu mnie do szału doprowadza ale co można zrobić
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 21:22:10
NO apropo psa to u mnie tez kolorowo, prawie zawsze jak moje dziecko idzie spac piesek zaczyna wyc akurat tak sie złożyło ze jak moje dziecko idzie lulu to sasiedzi wychodza a piesek sam zostaje w domku i mu teskno to sobie powyc musi- na szczescie choc mnie to okrutnie denerwuje moje dziecko chyba przywykło i nie przeszkadza to jej:)Uffff
odpowiedz
Odpowiedź do nicolka2004

Solaris III G NF40

Data dodania: 2015-02-05
wyślij wiadomość

Witajcie czy ktos jeszcze zamierza budowac ten dom. Szukałam wiele razy i nigdzie w sieci nie znalazlam zadnego kontaktu widzialam kilka realizacji ale zadnych ludzi ktorzy mogliby cokolwiek powiedziec o tym projekcie ja słuze pomoca tzn jak juz cos sie ruszy konkretnego. Mam nadzieje ze bede mogla (mimo niewielkich zmian) pomoc:) Jesli ktos sie zastanawia to prosze o kontakt:)blog budowlany - mojabudowa.pl





Dziecko spi a mama

Data dodania: 2015-02-05
wyślij wiadomość

....szuka inspiracji do chyba najwazniejszego (wg mnie) pomieszczenia w domu czyli KUCHNI nawet tak sie nie przejmuje salonem zawsze mozna naroznik inny kupic, stolik tez i inne rzeczy ale KUCHNIA!!! nie wiem dlaczego tak bardzo mi na niej zalezy(oprocz tego ze to ja bede w niej spedzac najwiecej czasu) chyba bedzie to jedno z najdrozszych pomieszczen do wykonczenia, tak MI sie wydaje. Chciałabym zeby byla jasna, ale nie za jasna, prosta ,ale nie za prosta ma byc po prostu PIEKNA....Hahaha te baby to tak wszystkie maja? A oto kilka moich pomysłow na KUCHNIE:
blog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.plblog budowlany - mojabudowa.pl

19Komentarze
Data dodania: 2015-02-05 14:20:35
Teraz wszyscy robią białe kuchnie i czarne blaty. Trzeba się zastanowić czy chcemy to co jest akurat na czasie czy to co nam się na prawdę podoba. Chyba , że podoba się to co jest teraz modne. Nie polecam tylko tych czarnych blatów. wszystko widać, trzeba do sucha wycierać żeby smug nie było, no i kurz codziennie widać
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 14:30:52
Raczej zastanawiam sie nad blatami w brazowym kolorze drewnopodobnymi a frontami nie białymi ale jasnymi wlasnie jeszcze nie mam blizej okreslonej koncepcji tu kolory na zdjeciach sa rozne. Bardziej chodzi mi o "rodzaj" czy "fason" frontow. Nie podobaja mi sie kuchnie czarno białe tzn moze i podobaja bo zalezy jak zrobiona ale to nie ja. Raczej wole cos delikatnego, jasnego ale w tonach ciepłych:) POzdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do asiagrzesiek
Data dodania: 2015-02-05 14:35:00
Ciemnobrązowy blat teraz mam, jak szybko się w nim zakochałam tak szybko się odkochałam:)dla mnie niepraktyczny czytaj - trzeba go non toper myć. Teraz stawiam na jasne blaty;) a kuchnie fajne na zdjęciach:) pozdrowienia
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 14:35:48
Blat masz ciemny a fronty?
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 14:48:06
A fronty to inna bajka:D ja nie zdecydowałabym sie juz na taki blat, bo każdy okruszek widać, ale to twój wybór, twoja kuchnia:) pozdrowienia serdeczne
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 14:54:21
Jeszcze nie mam sprecyzowanych marzen raz mi sie podoba cos zupełnie innego niz po chwili dlatego pytałam czy wszystkie baby tak maja:) To jedyne pomieszczenie w ktorym wiem tylko tyle ze ma byc ładne, takze, dzieki za podpowiedz. A jak sprawuja sie twoje HS 3,74m(które zreszta powala, jest cudne) ? U mnie bedzie 3m wiec jestem ciekawa:)
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 15:03:22
Okno na razie ok, choć ja rzadko na razie z niego korzystam, ale jesli chodzi ci o przesuwanie - jak dla mnie chodzi lekko:) A jeśli chodzi o blat - kuchnia zakupiona na czas budowy juz niedługo się z min pomęczę! teraz myslałam o szarości lekkiej lub jasnym drewnie lub kamien jakiś, ale tu cena...
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 15:14:58
Tak chodziło mi o przesuwanie:) Dzieki. Szarosc u mnie góra i raczej salon bedzie tez w odcienach szarosci ale jasnej szarosci i tak tez myslalam o kuchni zdjecie 3 i 8, ale caly czas sie boje ze bedzie za szaro. Choc wiem ze dodatki moga wiele zdziałac.Wczesniej podobały mi sie białe kuchnie ale znajoma ma i mi sie podoba ale słyszalam juz nie raz opinie ze u niej jak w szpitalu(no o taki efekt mi tez nie chodzi). Oj u mnie kolor to bedzie najtrudniejsza decyzja bo jesli chodzi o to co gdzie ma stac i jakie rodzaje szafek i szuflad gdzie to juz wiem ale kolory (za duzo tego wszystkiego).
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 15:32:32
Nie martw się, ja mam na dniach określić się co chcę konkretnie a jeszcze nie wiem, czy szafki podłużne na górze czy kwadratowe:) czy blat szary czy w kolorze dębu itp:D fakt za dużo tego!
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 15:36:37
Hahahahaha. CZyli nie jestesm sama. Mam nadzieje ze decyzje podejmiesz satysfakcjonujaca, bo juz doswiadczenie masz. Ja z doswiadczenia wiem ze nie chce ciemnych kafli NIGDZIE po remoncie lazienki i wlasnie takim wyborze powiedzialam nigdy wiecej. MOzna by codziennie zmywac kazda "zaschnieta" kropelke o kurzu nie wspomne wszystko widac (tak jak na ciemnych blatach;)
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 14:31:35
O prostote "konstrukci" mi chodzi:)
odpowiedz
Odpowiedź do asiagrzesiek
Data dodania: 2015-02-05 15:16:26
Zapytanie
A co myslicie o lakierowanych frontach. Przypuszczam ze paluchy bedzie widac. Podobaja mi sie ale tez nie chcialabym caly dzien ich polerowac a zaznacze ze mam małe dziecko wiec jest to nieuniknione?
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 16:39:35
ja miałam lakierowaną kuchnie..co prawda krótko bo 4 lata...a teraz znowu robię lakierowną, tylko w macie bo połysk mi stylistycznie nie pasuje. Też biała. Ja jestem mega zadowolona! Paluchy widać, ale bez przesady- chociaż jak ktoś ma nerwicę natręctw to nie polecam:-)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 16:51:13
Hahaha nie nerwicy ani natrectwa nie mam tak tylko mi sie wydawalo ze moze byc widac:)A wczesniej tez mialas biała?
odpowiedz
Odpowiedź do martaiuki
Data dodania: 2015-02-05 20:48:28
wcześniej też biała i teraz też biała.. i o ile kiedykolwiek i gdziekolwiek jeszcze będę coś meblowała- też będzie białą:-) takie małe zboczenie:-D
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 20:54:07
No najwazniejsze ze wiesz czego chcesz. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie.Kasia
odpowiedz
Odpowiedź do martaiuki
Data dodania: 2015-02-05 16:49:43
zapytanie
Poprawka nie chodzilo mi o lakierowane tylko w połysku. Dzieki martaiuki:)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 17:01:16
Ludzie panikują z tym sprzątaniem - pamietam jak mi pisali - nie rób biało czarnej łazienki, białego blatu, czarnego blatu, jasnych frontów, białych drzwi...bla bla bla... Jakbym wszystkich słuchała to mój dom w ogóle by mi sie nie podobał. My mamy lakierowane, ale matowa białe fronty jestem mega zadowolona - nie widać palcy ani kurzu. Blat tez jest biały i wcale na nim tak nie widać kurzu, widać zaschnięta wodę, wiec trzeba wycierać do sucha. generalna zasada jest taka: ma Ci sie podobać! I Ty masz sie czuć dobrze w swojej kuchni!
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 18:31:26
Co do tego ze to mi sie ma podobac to nie ma watpliwosci bo ja tam bede mieszkala ale czasem ktos moze cos słusznego powiedziec w sprawie np praktycznosci czegos bo np ma/mial i wie jak sie to cos sprawuje. Moge miec po jego uwagach takie samo zdanie bo mamy to samo podejscie do pewnych rzeczy. Ja nie pytam jak sie komus podoba bo o gustach sie nie rozmawia(choc jak ktos mi pisze ze mu sie cos co i mi podoba to jest miło). DZieki za słuszne uwagi. A tak nawiasem to piekna masz ta SWOJA kuchnie:) Okno tez bomba:)
odpowiedz
Odpowiedź do grenada-dompasja

Warunki zabudowy-kto to wymyslil?

Data dodania: 2015-02-05
wyślij wiadomość

ZAstanawiam sie kto wymyslil to aby dyktowac ludziom co i jakie ma stac na ICH WŁASNYCH działkach. U mnie np w okolicy kazdy dom jest inny (dosłownie) kazdy ma inny dach a to dwuspadowy, a to czterospadowy, parterówka, albo z uzytkowym poddaszem, o bryłach prostych i skomplikowanych o metrazach rozległych  nie wspomne, ale i tak gmina "trzyma sie twardo warunków i zawartych w nich parametrach" i tak własnie przez te cholerne warunki scianka kolankowa na poddaszu ma cale 85 cm a w pokoju nad garazem to juz nie mozna mowic o sciance kolankowej ale to co tam bedzie pod skosem to cale 28cm WOW!!! A akurat to aby nie walic glowa w skos po przebudzeniu bylo dla nas dosc wazne, no ale coz :( damy rade chcemy i tak podniesc wszystko o jeden pustak i mama nadzieje ze tragedii nie bedzie. Zwłaszcza ze pokoj nad garazem to tylko dodatkowe pomieszczenie gdzie ma byc duza garderoba ktorej nie bylo w projekcie(choc szafe zabudowana zmiescilismy w wiatrołapie) no i moze dla gosci jakies spanko:) A tam gdzie my bedziemy sie sypialnic(ja z mezem i moja mała wspaniałosci czyli 1,5 roczna Maja:) to 100 cm bedzie wydaje mi sie całkiem ładnie tym bardziej ze kat nachylenia dachu u nas to 43 st. To takie moje przemyslenia co do waruków a u Was jak było mieliscie problemy z jakims punktem w wz? 

p.s Zaznacze ze kilka spraw zmienialismy jednak jako osoby nie znajace sie na fachowym jezyku urzedowym nie wiedzielismy ze "wysokosc sciany frontowej od naturalnego poziomu terenu do dolnej krawedzi okapu dachu ktora u nas wynosi do 3,4 m " własnie przekresli nasze marzenia o wysokiej sciance kolankowej. Myslelismy (i to własnie zmienilism) ze wysokosc do kalenicy załatwi sprawe a tymczasem nic bardziej mylnego gdyz u nas budynek ma 7,67 m bo wyzszego nie dalo rady zrobic przez wysokosc do okapu a w warunkach mamy wysokosc kalenicy do 8,5m. Jak dla mnie jedno wyklucza drugie ale sie nie znam nadal... 




17Komentarze
seven  
Data dodania: 2015-02-05 09:43:20
Jeśli to są tylko warunki i nie ma planu zagospodarowania przestrzennego to z warunkami jeszcze można walczyć i wnioskować o zmianę warunków jeśli jest plan zagospodarowania to pozamiatane.
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 09:55:02
Własnie dopisalam p.s. i o tym mowie ;) niestety jak juz wszystko pozmienialismy w wz i bylismy z siebie zadowoleni ze teraz to wybudujemy taki dom jaki chcemy. Wszystko zostało zatwierdzone. POszlismy do architekta aby tworzyc nasz DOM to sie okazało ze kicha. A na tym etapie wszelkie zmiany w WZ to dluuuugi czas niestety(jeden sasiad na pozwolenia wybudoawnia dachu o wielu spadach mial budowe przełozona o ROK!!! -jeden sasiad mieszka za granica i byl jakis problem) Nam zalezało na czasie gdyz mieszkamy w kawalerce z malym dzieckiem i juz na prawde mam dosc :)
odpowiedz
Odpowiedź do seven
Data dodania: 2015-02-05 09:46:31
W mojej WZ jest zapis że dom nie może być wyższy niż ileś tam co rozumiem bo nie można walnąć domu na 5 pięter ponieważ zacienię sąsiadów, ale był też zapis że nie może być niższy niż ileś tam i krótszy niż ileś tam czego już kompletnie nie rozumiem i 2 projekty odpadły bo domy były za małe. Ten który buduję też bez garażu byłby za krótki. PARANOJA
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 10:05:12
Tak u nas było tak samo. Kazali mi dac do wz przykładowy projekt wiec dalam SOLARISA i wyszlo ze moge zbudowac dom o szerokosci miedzy 10 a 14 m no i kolejna zmiana bo owszem SOLARIS sie w tym miescił ale my chcielismy dodac drugie stanowisko garazowe i przesunac sciane o metr w jedna strone przez co nie miescilimy sie w tych parametrach(zaznacze ze jescze bez zadnych wycen nie wiedzielismy czy bedzie nas stac na wybudowanie projektu tak powiekszonego) dostalismy nowe warunki i bylo to tak ze moglismy wybudowac dom o szerokosci miedzy 15 a 22 m. A co jesli jednak nie bedzie mnie stac na powiekszenie istniejacego projektu? NO coz stwierdzilismy ze kolejnych tyg nie czekamy tylko robimy wiekszy dom zwłaszcza ze zamierzamy raczej wybudowac jeden dom w swoim zyciu wiec musi byc taki jaki chcemy (chodzi mi o powierzchnie) najwyzej nie wykonczymy od razu całosci tylko dól aby sie wprowadzic i tyle. JUz apstrachujac ze patrzac na te szerokosci to od 10m do 14m albo od 15m do 22m wiec mogli po prostu zrobic przedział od 10m do 22m czy nie byloby to to samo? AAAAAAA nie bo nie mozesz wybudowac domu miedzy 14m a 15m szerokosci hmmmmm;) POLSKA!!!
odpowiedz
Odpowiedź do angelasanok
Data dodania: 2015-02-05 10:13:02
złóżcie podanie o zmianę szerokości - że chcecie przedział 10-22m, jak się nie zgodzą to zażalenie na decyzje do wyższej instancji, napewno się uda (tak mi powiedzieli w SKO - że to inwestor dyktuje co chce, a urzędnicy mają tak zrobić aby inwestorowi to umożliwić)
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 10:18:44
Dzieki za rade ale u nas juz po fakcie. Mamy projekt i koniec koncow to sie ciesze ze takie bzdurne prawo jest bo zdecydowalismy sie na powiekszenie budynku co wyjdzie nam w przyszłosci na dobre(mam nadzieje). Znam kilka osob ktore sie nie zdecydowały i teraz załuja bo sie nie mieszcza w tanich ale za małych domkach.
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 10:22:33
Powiększenia domu nie będziecie żałować - zobaczysz :) Może troszkę uderzy po kieszeni ale komfort na całe życie :)
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
Data dodania: 2015-02-05 10:29:04
Dokładnie. Tez tak mysle:) Dzieki
odpowiedz
Odpowiedź do po-prostu-my
Data dodania: 2015-02-05 10:10:10
my walczyliśmy aby dostać Wz prawie rok (przez upierdliwą sąsiadke, która non stop pisała jakieś bzdurne pisma i przez wspaniały Urząd miejski, któremu się nie śpieszyło - na dzień dobry Pani powiedziała że to może tyle trwać). Finał finałów Warunki wydało SKO (trochę pozmieniało na naszą korzyść zapisy z UM). Generalnie jak się nie zgadzacie z WZ to złóżcie odwołanie do SKO za pośrednictwem UM (urząd musi wysłac w miarę szybko dokumenty do SKO, a tam mają sztywne terminy, i w ciągu max 1 miesiąca sprawa zakończona). Nieznajomość prawa wpływa na naszą niekorzyść - dowiedziałem się po fakcie że na wydanie WZ urzędnicy mają miesiąc i koniec kropka.
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 10:15:17
Dokładnie nie znajomosc prawa i lezysz ale to juz głebszy temat bo w kazdej dziedzinie naszego zycia tak jest. TYlko po to sa ludzie zatrudnieni w urzedach aby pomoc z tym ze niestety jak ktos pracuje za kare albo jest zawistny, albo po prostu mu sie nie chce to juz kicha. Zalezy na kogo sie trafi. Szkoda ze wczesniej o tym co piszesz nie wiedziałam. Do tej pory myslalam ze urbanisci rzadza a jednak NIE!!! Dzieki za rade bedzie komu podpowiadac:)
odpowiedz
Odpowiedź do groszek2
Data dodania: 2015-02-05 10:19:07
Witamy w gronie budujących :) Och my na WZ czekaliśmy prawie 5 miesięcy. Zrobiliśmy trochę od tyłka strony. Mniej więcej wiedzieliśmy jakie wz dostaniemy- bo sąsiedzi już mieszkają :) Spotkaliśmy się z architektem. Wyrysowaliśmy wstępną koncepcję projektu. Później architekt wypełnił nam wniosek o WZ. No i jak był projekt wz to podjechaliśmy zerknąć, zrobiliśmy ksero które dostał architekt. Musieliśmy wnioskować o jedną zmianę (coś o dolnej krawędzi okapu chyba- zwiększaliśmy tą wartość). Ale warunki nie były jeszcze wydane więc ta zmiana nie wydłużyła jakoś specjalnie czasu oczekiwania. Czekaliśmy długo bo jak już warunki miały być wydane okazało się że coś tam z drogą jest nie tak. Tzn musielibyśmy starać się o służebność. Na szczęście są 2 drogi dojazdu- ta druga jest gminna. Więc wpisali tą drugą :) Ale to wszystko wydłużyło... Teraz warunki mamy ale czekamy na uprawomocnienie- sąsiedzi nie śpieszą się z odbieraniem poleconych :( :( Tak samo było z projektem :( Też to trwało bo dopiero po 2 awizo jeden sąsiad odebrał list... Jesteście pewni że możecie podnieść ścianę kolankową ot tak sobie? Lepiej podpytajcie kierownika budowy. Jak życzliwi podkablują może być problem.. Może lepiej poczekać na nowe WZ?
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 10:27:23
My wiedzielismy tez jakie mniej wiecej beda warunki gdyz kilka lat wczesniej wystepowalismy o warunki tylko wtedy mielismy jedna dzialke a jak ja podzielilismy na dwie to juz warunki nie obowiazywaly bo to juz co innego jak sa dwie dzialki. Szalenstwo. U nas pani w gminie powiedziala zeby teraz projektu nie robic ani nie kupowac bo moze sie okazac ze nie bedzie pasowal do warunków wiec nie robilismy tego. U nas własnie o wysokosc do okapu tez chodzi:) KIerownik juz wie i mowi ze sie da. Sasiadow znamy bo z miejscowosci w ktorej bedziemy sie budowac pochodze i sa ok(oby nie wyszlo pozniej)
odpowiedz
madic27  
Data dodania: 2015-02-05 13:10:35
nasz WZ były dla nas oki tylko linia frontowa zabudowy nie moze miec wiecej niz 12 m a u nas bedzie 12.3 wiec moze nie bedzie z tym problemu.pozdrawiam...
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-05 13:14:46
Życze Wam aby tak własnie było. Fajnie ze z WZ mieliscie spokoj:)
odpowiedz
Odpowiedź do madic27
kajtus  
Data dodania: 2015-02-07 22:21:17
W naszym planie zagospodarowania jest zapis, że dachy powinny mieć od 30 do 45 stopni ale, że obok nas sąsiedzi mają dachy płaskie lub prawie płaskie to otrzymaliśmy pismo z urzędu na wniosek architekta, że możemy zrobić dach o kącie 25 stopni :) Ale problemem jest kolor dachówki bo możemy mieć tylko czerwoną albo brązową ehh i tu urząd oczywiście nie przychylił się do prośby o zmianę. Szukaliśmy brązowej dachówki ale żadna nie była w naszym typie więc zdecydowaliśmy się na zakup dachówki w kolorze antracyt angobowany :) W okolicy na nowo powstałych domach widzimy różne kolory dachówek więc myślę, że nie będzie z tym większego problemu :) Więc jeżeli Wasz kierownik budowy nie robi problemu to nie ma się nad czym zastanawiać :)
odpowiedz
Data dodania: 2015-02-07 22:51:34
To juz przesada zeby nawet koloru dachowki inwestor nie mogł sam wybrac. Co sie dziekje w tym kraju. Przesada POwodzenia zycze w budowie:)
odpowiedz
Odpowiedź do kajtus
kajtus  
Data dodania: 2015-02-08 00:49:15
Byliśmy naprawde bardzo zdziwieni jak nas architekt o tym poinformował. I taki absurd nie mieści nam sie w głowach mało tego taki zapis jest tylko dla dachówek bo już blachę można położyć w każdym kolorze !
odpowiedz
Odpowiedź do solarispoprzerobkach
solarispoprzerobkach
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 183414
Komentarzy: 1396
Obserwują: 169
On-line: 9
Wpisów: 86 Galeria zdjęć: 309
Projekt INDYWIDUALNY NA PODSTAWIE SOLARIS IIIG NF40
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - zachodniopomorskie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2018 marzec
2017 listopad
2017 wrzesień
2017 czerwiec
2017 styczeń
2016 lipiec
2016 czerwiec
2016 maj
2016 kwiecień
2016 marzec
2016 luty
2015 listopad
2015 październik
2015 wrzesień
2015 sierpień
2015 lipiec
2015 czerwiec
2015 maj
2015 kwiecień
2015 marzec
2015 luty

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Inne blogi dla projektu INDYWIDUALNY NA PODSTAWIE SOLARIS IIIG NF40:
markus1231.mojabudowa.pl - wpisów: 3
markiz_2004.mojabudowa.pl - wpisów: 3
mariuszdkl.mojabudowa.pl - wpisów: 3
marcino.mojabudowa.pl - wpisów: 3
majkulek05.mojabudowa.pl - wpisów: 3
majka.mojabudowa.pl - wpisów: 3
magnoliowa.mojabudowa.pl - wpisów: 3
magdam.mojabudowa.pl - wpisów: 3
maczek1977.mojabudowa.pl - wpisów: 3
lukasz19801.mojabudowa.pl - wpisów: 3
losie.mojabudowa.pl - wpisów: 3
loreain.mojabudowa.pl - wpisów: 3
krzyspk.mojabudowa.pl - wpisów: 3
konczak.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kmrg2012.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kicia777.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kawon.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kateandgreg.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kasiazur.mojabudowa.pl - wpisów: 3
karolaradek.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kardamon.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kamisek1990.mojabudowa.pl - wpisów: 3
kajman83.mojabudowa.pl - wpisów: 3
juhas.mojabudowa.pl - wpisów: 3
jolek84.mojabudowa.pl - wpisów: 3
johnyidysia.mojabudowa.pl - wpisów: 3
joanna4126.mojabudowa.pl - wpisów: 3
jablonki_4.mojabudowa.pl - wpisów: 3
izula2014.mojabudowa.pl - wpisów: 3
iwonaarek.mojabudowa.pl - wpisów: 3
incorsklep.mojabudowa.pl - wpisów: 3
iaborkowscy.mojabudowa.pl - wpisów: 3
houseloves.mojabudowa.pl - wpisów: 3
halex.mojabudowa.pl - wpisów: 3
gesiastopka.mojabudowa.pl - wpisów: 3
ge217.mojabudowa.pl - wpisów: 3
gaborek.mojabudowa.pl - wpisów: 3
fazikowy.mojabudowa.pl - wpisów: 3
emilukas.mojabudowa.pl - wpisów: 3
emil8993.mojabudowa.pl - wpisów: 3
elusia.mojabudowa.pl - wpisów: 3
elaikonrad.mojabudowa.pl - wpisów: 3
dorpawalex.mojabudowa.pl - wpisów: 3
dom_lilli.mojabudowa.pl - wpisów: 3
domwrucoli.mojabudowa.pl - wpisów: 3
domus.mojabudowa.pl - wpisów: 3
dolsone.mojabudowa.pl - wpisów: 3
dansak.mojabudowa.pl - wpisów: 3
coral50.mojabudowa.pl - wpisów: 3
clima-vac.mojabudowa.pl - wpisów: 3
budowanowa.mojabudowa.pl - wpisów: 3
budgips.mojabudowa.pl - wpisów: 3
blanka11.mojabudowa.pl - wpisów: 3
bielik444.mojabudowa.pl - wpisów: 3
bartek78.mojabudowa.pl - wpisów: 3
baranowo.mojabudowa.pl - wpisów: 3
baniaadam.mojabudowa.pl - wpisów: 3
aska22011.mojabudowa.pl - wpisów: 3
asiadamian.mojabudowa.pl - wpisów: 3
arturo1.mojabudowa.pl - wpisów: 3
aro1987.mojabudowa.pl - wpisów: 3
areksol.mojabudowa.pl - wpisów: 3
aneta17.mojabudowa.pl - wpisów: 3
amelopanda.mojabudowa.pl - wpisów: 3
aksin.mojabudowa.pl - wpisów: 3
agaimateusz.mojabudowa.pl - wpisów: 3
adriann.mojabudowa.pl - wpisów: 3
rozwiń